FOSSCOMM Πάτρας 2011

Η FOSSCOMM 2011 διοργανώνεται από την Κοινότητα PLUG (Patras Linux Users Group) της Πάτρας και το Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής (Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών/ Υπολογιστικό Κέντρο) του Πανεπιστημίου Πατρών στις 7-8 Μαΐου 2011.

Συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ 2011 – Κάλεσμα για Εισηγήσεις

Η Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ) διοργανώνει συνέδριο με θέμα «ΕΛ/ΛΑΚ: Ευκαιρίες και Δυνατότητες για Ανάπτυξη». Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί Παρασκευή 20 και Σάββατο 21 Μαΐου 2011 στην Αθήνα (ΕΜΠ), ενώ την Κυριακή 22 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν αντίστοιχες ημερίδες σε Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Λάρισα.

Η γκαντεμιά και το κακό μάτι ?

Πόσο καιρό έχω να γράψω, εδώ στο προσωπικό μου site… Βλέπετε όπως είχα γράψει και σε προηγούμενο post οι λόγοι είναι : Το παρόν site (cerebrux.net) θα μειώσει σταδιακά την αρθρογραφία του και θα μετατραπεί σε άλλο… Την αρθρογράφηση θα την συνεχίσω στο OSarena όπου μαζί με τους άλλους αρθρογράφους θα σας ενημερώνουμε για τις τρέχουσες εξελίξεις,… Read More Η γκαντεμιά και το κακό μάτι ?

Πωλείται η QT, την θέλει κανείς;

Η Nokia ανακοίνωσε ότι πουλάει το εμπορικό τμήμα των δραστηριοτήτων της που βασίζεται στην τεχνολογία Qt . Δεδομένης της αλλαγής στη στρατηγική της εταιρείας αυτό μάλλον ήταν αναμενόμενο να συμβεί.… Read More Πωλείται η QT, την θέλει κανείς;

Canonical προς Banshee: Θέλουμε το 75% των κερδών σας!

Επιτρέψτε μου να τα πάρω ελαφρά στην κράνα… Πρώτη φορά αναγκάζομαι να γράψω ένα άρθρο χωρίς να ελέγξω την ποιότητά του ώστε να αποφύγω την παγίδα να γράφω στην αργκό. Ως υπεύθυνος της ειδησεογραφικής θεματολογίας περί Ubuntu/Canonical, οφείλω να παραθέτω τα γεγονότα όπως έχουν αλλά παράλληλα έχω και το δικαίωμα να τα χώνω εκεί που… Read More Canonical προς Banshee: Θέλουμε το 75% των κερδών σας!

Διήμερο σεμινάριο Ubuntu/LTSP στο εργαστήριο πληροφορικής του 9ου Γυμνασίου Περιστερίου

Σήμερα φιλοξενώ ενα άρθρο του Μανόλη Νίνου, ο οποίος ασχολείται με την προώθηση του ΕΛ/ΛΑΚ στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.… Read More Διήμερο σεμινάριο Ubuntu/LTSP στο εργαστήριο πληροφορικής του 9ου Γυμνασίου Περιστερίου